POLITICA DE RETUR
Pentru returnarea produselor, vă rugăm să completaţi acest formular, prin click aici!
Retururile comerciale şi reclamaţiile produselor comandate şi livrate, se pot face numai in cazurile şi condiţiile prevăzute de prezentul contract.
Dacă returul este conform, vom emite o solicitare de ridicare de la adresa din comandă, pentru altă adresă de ridicare, vă rugăm să ne notificaţi ȋn cel mai scurt timp! Produsul/ produsele returnat/e vor fi aprobate dacă ȋndeplinesc condiṭiile acceptate ȋn Termenii şi Condiṭiile din momentul comenzii. Produsele trebuie să fie ȋn stare originală, fără urme de montaj, cu etichetele intacte şi ambalajele nedeteriorate.
Retururile comerciale şi reclamaţiile produselor initiate de Cumpărător se pot face numai ȋn cazurile şi condiṭiile prevăzute de prezentul contract. Costurile de returnare (transport) vor fi suportate de către comparator.
Conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor ȋn cadrul contractelor ȋncheiate cu profesionişti, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
· Ȋnainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin.(3) şi art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, ȋn termen de 14 zile ȋncepând cu ziua ȋn care se intră ȋn posesia produsului/ produselor.
Marfa implicate ȋn retur trebuie să ȋndeplinească următoarele condiţii:
· Să fie ȋn stare perfecta, corespunzătoare pentru revalorificare. Dacă ambalajul este deteriorat, vânzătorul ȋşi rezervă dreptul de a nu accepta returul de marfă sau de a se reṭine o penalizare de până la 50% din valoarea produselor.
· ȋn cazul ȋn care returnarea de marfă este cauzată de Vânzător (noi), nu vom percepe taxe, ȋn speţă poate fi vorba doar de cazuri reale de garanţie şi livrări greşite.
· Produsele livrate la comandă specială/ personalizată, la solicitarea cumpărătorului nu se acceptă la retur. 
Ȋţi restituim contravaloarea produselor achitate, ȋn termen de 14 zile de la data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur este obligatoriu să fie completată şi opţiunea pentru modalitatea de transfer. Vă rugăm să menţionaţ IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decât ȋn contul aparṭinând persoanei către care a fost facturat produsul şi care face returul. NU SE POATE FACE DE CĂTRE TERŢI!